Accepterad Azzer | Ban Överklagan [eminswe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Azzer

Icke Medlem
Meddelanden
525
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199111117413/

Ditt Hex-ID: 110000144989a65

Vad är din discord tagg? Azze#7713

Vem var det som bannade dig? EminSwe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-02 031930.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Okej, gjorde inga /me, för de glömde jag. Men jag "skrek" däremot aj och rpade på mina skador som fan, råkade däremot säga ig, asså orkar inte längre, innan jag hoppade ut så skrev jag lite i ooc, och är ju ganska trött förklockan va 03:20. Jagh fattar Mild powergaming som kanske kan vara i 12 timmar kanske?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Körde precis från ett Univedos ställe, bilen välte och jag åkte omkull, det var en ganska hård krock, ja. Men jag rpade på mina skador, det ända va att man ej hörde min mic förutom när jag råkade säga ”jag orkar inte”, det kan ha varit fel knapp jag höll inne eller att min mic va buggad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Okej, gjorde inga /me, för de glömde jag. Men jag "skrek" däremot aj och rpade på mina skador som fan, råkade däremot säga ig, asså orkar inte längre, innan jag hoppade ut så skrev jag lite i ooc, och är ju ganska trött förklockan va 03:20.
Jagh fattar Mild powergaming som kanske kan vara i 12 timmar kanske?

Anser denna är felaktig. För hade röst i scenariot, men man hörde inte det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej fått en enda ban sedan min pban. Fick en av Vible men det va Vible som förlora ett scenario och blev unbannad direkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kunde ha skrivit mina /me också, men som sagt. Klockan är väldigt sent så glömde det totalt. Sedan visste jag ju inte direkt att man inte hörde mig ig mär ajg rpade på mina skador, har fått det innan, ibland att man restarta vc.
Kunde också ha skippat att skriva i ooc, men klockan är så sent och ALLA orkar inte rpa på top hela tiden.
Men som sagt, tycker verkligen Emin kunde ha tagit mig t support iaf.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Rpa med /me också, oavsett vilklen tid på dygnet de är.
Men detta med micen är ej mitt fel.
Samt att jag glömde använda /me.
Jag brukar göra /me när det inte ens behövs, så är medveten hur man gör osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka