Nekad AZKINGX4 | Ban överklagan[R O S E]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AZKINGX4

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198861305360/

Ditt Hex-ID: 110000135b4c610

Vad är din discord tagg? Az#5295

Vem var det som bannade dig? Tandy

Hur lång tid var din ban? Jag blev i bannad i 10 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: krim utan krim, combat logging ~Tandy. Återstår: 9 dagar 22 timmar 9 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledingen till att staff bannade mig var att jag rånade någon medans jag inte är kriminell, det tror jag var anledningen till att staffen bannade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var nära drogställen där en kille kom till mig, felet av mig var att jag hotade killen med en jaktkniv och sa till honom att ta upp händerna. Därefter rånade jag killen och började springa iväg. Efter ca en halv minut hade gått blev jag skickad ut och blev bannad. Jag borde inte råna killen för att jag inte var krim, felet var ifrån mig men nu har jag värkligen förstått mitt fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Banned var inte felaktig för att jag får enligt lagar inte råna någon eller lika krim då jag inte är en krim. Därför tror jag att staffen gjorde rätt att hen bannade mig. Men på andra sidan tycker jag att staffen borde ge mig en till chans för att jag ska kunna rfixa min fel som jag utförde. Jag skulle vara väldigt taksam och ni gav mig en till chans för att då kommer jag att göra min bästa för att följa alla regler utan att missa något.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för powergaming kommer jag ihåg, jag kommer också ihåg att jag en gång blev bannd för RDM, men jag kommer inte riktigt ihåg varför jag blev bannad det tredje gången. Efter det förstog jag mitt fel. Efter att jag blev bannad för powergaming så började jag ta spelet seriöst och passade mig in till alla värkliga händelser. T.ex. då jag krockade med bilen gick jag direkt av bilen och kastade mig ner samt att jag började låta som att jag hade ont. Jag har inte heller RDM:at någon annan hittills. Jag har lärt mig att ifall om jag ska döda någon så måste det ske en scenario och vid sista punkt då man blir arg kanske man kan börja slås men inte RDMa. Jag har också blivit bannat för att jag rånade men butik utan att vara kriminel alltså att jag suntförnuftade. den sista gången blev jag bannad av misstag då staffen trode att jag streamsnipade någon medans jag inte gjorde men det var inte staffens fel pågrund av att det såg ut som att jag streamsnipade men egentligen gjorde jag inte det. Efter alla dessa ban fick jag en bra läxa därför har jag slutat att göra dumheter. Istället har jag tagit spelet seröst och spelar mitt roll på bästa sätt. Jag kan också alla regler 100% utantill nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Något som jag skulle göra annorlunda är att jag inte borde gå fram till killen och hota honom, jag borde istället gå iväg därifrån och göra något annat vettigare. Om jag skulle göra det då skulle detta inte hända och jag skulle inte vara bannad nu. Jag har värkligen förstått mitt fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag det har jag absolut gjort. Jag har lärt mig att aldrig igen leka att jag är krim och gå fram till folk och råna dem. Jag lärde mig också att inte hålla på med dumma saker som kanleda till att det påverkar andra negativt som exempliv kan vara tt jag tar något från någon annan, detta skedde då jag rånade killen och tog saker från honom. Om jag ska råna någon nästa gång då måste jag vara krim vilket jag kanske kommer att ansöka till. Men medans det ska jag arbeta med min jobb och försöka tjäna ihop mina pengar på det viset.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka