Nekad Azamat | Whitelist ansökning [Anton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Azamat

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198258117260/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Blomman#6905

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2002

Berätta om din karaktär. Azamat Bagatov är 22 år gammal, efter att hans far arbetat i samma bransch, har han varit slaktare i några år. Efter det började han arbeta som Securitas vakt efter ett års utbildning för att utöka sin erfarenhet. Han är en glad och skrattande man med ett leende i ansiktet såvida han inte ser andra behandlas fel. Följ alltid lagen och kommer aldrig att skada någon. Han arbetar snarare än att ha en fritid. När han måste vara fri tränar han främst eller reser utomlands och tittar sig omkring. Han har alltid varit en djurälskare, men när han attackerades av något när han var 12 år var han verkligen rädd för åsnor. Han är alltid lätt att träffa människor och kan anpassa sig till situationer. Men efter skottet från baksidan av huvudet har detta förstört Azamat, minnesgapet och personligheten har förändrats mycket. Han vill gå ut och jobba och komma ihåg sitt minne och tjäna som Securitas vakt igen.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför få en Whitelist? Jag är inte bättre än någon annan. Men jag skulle säga att jag är vuxen och gillar att utveckla mig själv och min RP. Lägger alltid mitt hjärta och själ i alla mina RP. Jag vill att andra ska utveckla sin RP genom mig själv. Jag har alltid varit ärlig, även om det är föraktligt. Men om du inte ställer rätt fråga hittar du inte svaret du vill ha.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelist så jag kan börja spela mer seriös RP och få bättre jobb så jag kan utveckla mitt spelande. Jag är även en aktiv spelare som fastnat för multistaden och det vore roligt att kunna utveckla sitt spelande genom att bli whitelist

Hur hittade du Multistaden? Jag blev tipsad av en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att träffa nya vänner som också vill spela seriöst. Jag vill även försöka få in mer seriösa spelare i RP och få bort folk som spelar oseriöst och bara förstör.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar inte på någon annan server just nu men har varit ganska aktiv på multistaden dom senaste 2 veckorna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka