Nekad Axis_Max | Whitelist ansökning[Valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Axis_Max

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
3
Användarnamn: Axis_Max

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198349150896/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Mathiasson

Vad är ditt discord namn? MuxerTuxer#0935

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Max Deman och är utbildad sjukvårdare och securitas han har bott ett tag i staden och varit sjukvårdare även biträdande chef på securitas han gillar bilar köra bilar pimpa bilar allt om bilar är intressant i hans liv är tidigare grovt kriminell men vill nu vända livet och bli en laglig arbetare och skaffa familj och leva livet till fullo.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har varit det innan och kommer att bidra med bra och rolig rp kommer även spelar väldigt mycket vilket kommer gör att jag kommer vara en aktiv människa här på multistaden

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jo för att jag vill ha bättre jobb för att vara med i roliga scenarion och skapa roligare rp även för att jag ahr varit det innan

Hur många timmar har du på FiveM? 414

Hur hittade du Multistaden? Min kusin berätta om den så jag testade den och tyckte den var fett bra

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja 3 gånger tror jag

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara här på multistaden

Tillbaka