Inaktuell Axell00 | Ban Överklagan (gammal, kolla nya) [Natte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axell00

Aktiv Medlem
Meddelanden
310
Reaction score
34
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198818138425/

Ditt Hex-ID: 110000133221939

Vad är din discord tagg? Axell#3873

Vem var det som bannade dig? BY G!

Hur lång tid var din ban? 2 dagar o 3 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-03-11 17_28_23.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ska jag vara ärlig så vet jag inte, mina kompisar blev bannade för samma sak men det var för att de hoppade in och försökte sno någons bil, men det gjorde inte jag, jag var bara bredvid men jag blev ändå bannad efter en stund.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Mina två kompisar hoppade in i någons bil och försökte sno den framför de som ägde den, de som ägde den sa åt de att hoppa ut och sådant, jag stod endast bredvid bilen och kollade på va de gjorde, och sen blev min kompis bannad, jag blev däremot inte bannad direkt då, utan jag hann spela en stund till och blev sedan bannad efter att jag lämnat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktig bann då jag inte kan komma ihåg att jag gjort något fel, däremot om någon tycker annorlunda får de hemskt gärna säga det, och isåfall så är jag väldigt ledsen för det och ska verkligen se till att jag inte gör om misstaget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har endast blivit bannad 1 gång tidigare, dock fick jag ett meddelande på discord att det var en felaktig bann, eller asså att de råkade banna fel, dock var jag inte online då jag blev bannad så det märkte jag inte av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag bör ha sprungit därifrån från början så att jag inte skulle ha kunnat misstagits för att ha varit med.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja asså det beror ju på om någon meddelar mig om vad jag gjorde för fel, då kommer jag ju givetvis att tänka över det jag gjorde och ska då se till att inte göra om det igen i framtiden. Om jag blir unbannad så kommer jag se till att detta inte kan hända igen, oavsett om det är en felaktig bann eller ej.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Givetvis gör jag det

eller förresten jag kom på vad det var för, så neka den, gör en ny istället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka