Nekad Avocado_Oscar | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Avocado_Oscar

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Vikman

Vad är ditt discord namn? ogge2047

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2003

Berätta om din karaktär. Jens Stenberg föddes den 8 april 1926 i en liten by i norra Sverige. Han växte upp under tuffa förhållanden och lärde sig tidigt att överleva i den hårda miljön. Hans familj hade starka band till naturen och levde nära skogen. Hans pappa var död sedan han var liten och han levde sen bara med sin mamma. Jens har sedan liten velat bli polis eftersom att hans pappa blev skjuten av en polis under ett bankrån.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan följa regler och hjälpa andra som behöver hjälp för att skapa en så bra rollspel som mögligt för mig och mina medspelare. Jag kan även delta i diskutioner och försöka skapa en bättre miljö för andra. Respektera regler och andra medspelare. Jag kan engagera mig i rollspelet mycket och samarbeta med medspelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario är att dom också kan vinna och att det kan vara roligt ändå.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Några exempel på regler är NLR som innebär att man inte får komma ihåg nånting som hände innan man dog. CombatLogging är att man inte får stänga av eller logga ut om man till exempel blir rånad eller attackerad.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har stor tidigare erfarenhet inom rollspel då jag har spelat mycket rpg. Jag har spelat i andra servar på FiveM och inom roblox

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill väldigt gärna bli medlem för att kunna få en bättre upplevelse i rpg. JAg är väldigt engagerad i rpg och har länge spelat det.

Nekad. Utveckla hela din ansökan. Du får ansöka på nytt om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka