Nekad Avanz | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Avanz

Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/avanztv/

Ditt Hex-ID: 11000013ce0faa3

Vad är din discord tagg? Avanz#9980

Vem var det som bannade dig? Alexander

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att en person vid namn Rasse valde att banna mig igår för VDM när vi krockade i en krosning och nu har han troligtvis ljugit om händelsen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är på väg i min stora range rover till mitt gäng hus och svänger höger i en korsning där en liten motorcykel kommer i full fart och kör in i bilen. Min bil har inte jätte bra bromsar satt jag råkar åka över på motsatta fältet och hinner inte stanna innan han kommer. Han flyger av och landar "medvetslöst" på marken medans min bil knappt tog skada utan försöker ställa bilen åt sidan så den inte står på vägen. Sedan försöker jag hjälpa personen genom att väcka upp han och precis när jag ska använda tröjan som tryckförband för hans blödningar så blir jag bannad för VDM i en timme av han själv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig var båda bannlysningarna helt fel och finns inget bevis överhuvudtaget på VDM

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som sagt blev bannnad för samma händelse då detta var igår av han själv i en timme. Sedan förstår jag inte heller varför jag ska få två straff för en händelse som inte var felaktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka