- Meddelanden
- 57
- Reaction score
- 4
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander
Vad heter du på discord? Avanz#8023
Ange ditt födelsedatum 8 Juni 2005
Beskriv din dagliga aktivitet. Gymmar, pluggar på gymnasium och rpar när det finns tid.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Över ett år minst
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 riktig kanske och resterande är felaktiga bans.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hålla koll på ens omgivning för att förenkla och underlätta arbetet för staff medlemmar samtidigt som man rensar bort problem och regelbrott på servern. Detta innebär att man straffar spelare som begår regelbrott och försöker lära ut personer som inte vet vad som är rätt, vilket leder till att Unive blir en roligare rp server för alla och betydligt mindre lall.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har spelat på servern extremt längre och vet hur många spelare det är som dagligen bryter mot serverns regler på ett eller annat sätt för att förstöra för andra vilket jag vill få ett slut på. Om jag kan se till så att min omgivning sköter sig och spelar efter sunt förnuft så kommer det underlätta för alla andra.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man begår handlingar för ens egna fördel, kan till exempel vara kommandot /revive eller /toggleid som servervakter har tillgång till. Dessa ger dig fördelar inom rpn som förstör scenarion och är emot serverns regler.
Vad heter du på discord? Avanz#8023
Ange ditt födelsedatum 8 Juni 2005
Beskriv din dagliga aktivitet. Gymmar, pluggar på gymnasium och rpar när det finns tid.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Över ett år minst
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 riktig kanske och resterande är felaktiga bans.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hålla koll på ens omgivning för att förenkla och underlätta arbetet för staff medlemmar samtidigt som man rensar bort problem och regelbrott på servern. Detta innebär att man straffar spelare som begår regelbrott och försöker lära ut personer som inte vet vad som är rätt, vilket leder till att Unive blir en roligare rp server för alla och betydligt mindre lall.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har spelat på servern extremt längre och vet hur många spelare det är som dagligen bryter mot serverns regler på ett eller annat sätt för att förstöra för andra vilket jag vill få ett slut på. Om jag kan se till så att min omgivning sköter sig och spelar efter sunt förnuft så kommer det underlätta för alla andra.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man begår handlingar för ens egna fördel, kan till exempel vara kommandot /revive eller /toggleid som servervakter har tillgång till. Dessa ger dig fördelar inom rpn som förstör scenarion och är emot serverns regler.