Accepterad Autistikjoistik | Ansökan till Servervakt [Etos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fillemaster

Icke Medlem
Meddelanden
492
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? filip

Vad heter du på discord? autistikjoistik#5824

Ange ditt födelsedatum 24 Oktober 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 17-05 på sommarlov men skola så blir det mellan 16-23

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen augusti förra året tror jag

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/942401727171285002/1006242278559449158/unknown.png de flesta av de bannsen har varit felaktiga eller svbanns

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är den personen som rpar som vanligt fast om det förekommer lall eller något regel brott under hans rp så lägger han då en /kick eller /svban. En servervakt är den som alltid finns där runt om i servern och är till för att stötta och hjälpa till i staff teamet. En servervakt är den som hjälper staffs att rensa alla lallare/ de som då bryter mot regler. Fast skillnaden mellan servervakt och staff är att servervakter letar inte efter problem som då staff gör när de sitter i noclip. Samt att servervakter bara kan banna upp till en dag, sen så finns de ju en förlängnings kanal där man kan skicka ut om man vill förlänga sina bans. Servervakten är där för att stötta servern och finnas runt om kring i servern. En servervakt /kickar ju eller /svban när de ser någon lalla eller bryta mot någon regel. Servervakter är bra för att de finns många runt om i servern och oftast så är inte staffs alltid överallt samtidigt så servervakter underlätter och då hjälper staff teamet.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag ser mig själv som lämplig då jag tidigare har varit helper på servern och har bra koll på regler samt kommandon osv. Har även varit servervakt en del av min tid på Unive så vet hur man ska agera om någon lallar mitt i ett scenario eller annat sammanhang. Jag kommer göra allt jag kan för att göra servern till en bättre plats att RP:a på och inte abusea mina perms. Detta tycker jag gör mig till en lämplig servervakt med tanke på att jag har bra koll. Denna servern är en av Sveriges största vilket gör att den behöver mer underhåll och hjälp att få bort lallare och folk som inte är på servern för att RP:a. Detta är viktigt för att få servern att hålla den höga standard som den är känd för.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en individ som tar bort så mycket lall som möjligt och öppnar möjligheter för dom seriösa spelarna som är på servern för att faktiskt rp då lallarna förstör så mycket att hela rp viben förstörs helt.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption och abuse bland servervakterna är tyvärr något jag bevittnat själv. Folk som inte värnar om sitt liv på samma sätt eftersom de enkelt kan skriva /revive anser jag ytterst oseriöst. När du är servervakt har du ett stort ansvar att använda rollen på rätt sätt. Du blir inte tilldelad den utan en skyldighet.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top