Nekad astrokatten99. | Beslut Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

astrokatten99.

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
2
Ditt discord namn: Kevin

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad för typ av beslut gäller det? Min medlemskaps ansvarig min medlem min krim och min univebladet

Vem/vilka tog beslutet? Staff team, Tro de va bubblegum han bannade mig

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tycker det är felaktigt för att jag skrev bara att vi kommer aldrig kunna skappa allians med kartellen för att dem håller på att skjuta mot oss och att det kommer inte funka göra ett allians sen så blev det tydligen kallar "Rasism och typ hets i discord" och vet faktiskt inte vrf, Och så när jag hoppade support nyss så
Säger dem att jag skrev på polska med en grabb ja jag skrev med honom och jag sa att varför han backstabba oss sen så skrev han för ahh min bror skrev privat de i pm sen så sa jag att han knulla mig från top till tå och de är inte hemma rasistiskt så jag fattad inte lixom ifall de är någon av dessa Båda som är felet då är detta ett missförstånd jag kan inte en skriva på polska jag använde Google translate och jag är inte ens en rasist jag fattar inte

Hur är beslutet felaktigt? Ja detta tycker jag är jätte felakitgt för att jag är inte ens rasist och jag har inte skrivit jag tycker att detta är jätte felaktigt och att jag skrev att "Vi kommer aldrig kunna skapa allians med kartellen för att dem skjuter på oss och kidnappar oss" Jag fattar inte ens hur de e möjligt att detta e rasistkt att skriva att vi inte kommer ha allians med kartellen Det kopplar inte alls hur de e rasisitskkt

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Kan skicka all bevis i pm ifall de behövs har all form av bevis å vittnen

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka