Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198286404448/
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim.
Vad är ditt discord namn? Astrall#6381
Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som är 26 år gammal och som jobbar vart som helst. Han gillar att göra andra saker med som t.e.x. att åka bil och vara med kompisar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska vara medlem på Unive för att jag kan skaffa ett riktigt jobb då och om jag får medlem så känns det som jag verkligen bor/lever i staden!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är så många som säger att den servern är bra och rolig att köra på. Jag har kört på den nu ett tag utan medlemsskap och jag tycker den är den bästa servern jag har spelat på!
Hur hittade du Unive? Jag har kollat på massa streamers som har spelat på den och vänner som har rekommenderat servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och skaffa nya vänner och göra folk glada.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul och hjälpa andra!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör bara på Unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim.
Vad är ditt discord namn? Astrall#6381
Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som är 26 år gammal och som jobbar vart som helst. Han gillar att göra andra saker med som t.e.x. att åka bil och vara med kompisar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska vara medlem på Unive för att jag kan skaffa ett riktigt jobb då och om jag får medlem så känns det som jag verkligen bor/lever i staden!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är så många som säger att den servern är bra och rolig att köra på. Jag har kört på den nu ett tag utan medlemsskap och jag tycker den är den bästa servern jag har spelat på!
Hur hittade du Unive? Jag har kollat på massa streamers som har spelat på den och vänner som har rekommenderat servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och skaffa nya vänner och göra folk glada.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul och hjälpa andra!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör bara på Unive.