Nekad asssaas11111 | Chef-jobb ansökan | TryggHansa | Borenstam

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

asssaas11111

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? TryggHansa.

Vad heter du IRL? Alex Stenqvist.
.

Vad heter du på discord? 𝐀𝐥𝐩𝐡𝐚#1111

Hur gammal är du? 14 år.

Hur länge har du spelat på Unive? 6 Månader totalt jag började 25 mars 2022.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla Trygghansa Till sen säkrare och trygare plats och jag kommer anställa massa personer som är duktiga inom yrket och som vill värkligen jobba på tryghansa. Jag kommer vara ganska sträng chef men ochså snäll jag kommer göra så att det inte finns massa lallare på jobbet man kan säga att jag kommer göra trygg hansa till ett bra miljö. Om jag blir chef då kommer jag börja ta ett större ansvar för hela trygg hansa om jag ochså blir chef kommer mer personer komma för att ta en intervju för dom kommer veta att vi har en bra chef som är snäll men ibland lite sträng.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit Trygghansa chef på en annan server men jag minns inte vad den hette, Jag har tidigare jobbat som trygghansa så jag vet ungefär hur det fungerar det är darför jag söker som chef där. Jag gillar ochså systemet när man ska ge försäkring det är ganska nice jag kommer göra trygg hansa till en bra plats koruptionn är ochså ganska viktigt om man är chef då ska man tänka på det, det är en grund om man är chef man ska heller inte använda våran trygg hansa kassan till att köpa bilar det är strengt förbjudet.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag vardagar 15.00-22.00 helg dagar och om det är lov dagar 11.00-04.00 vi räknar ochså med pauser på 15 min.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag kommer spela på Unive tills jag dör och det är den bästa servern Inom svenskt rp den har inga fail rp och alla scenarios e bra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej endast Unive.

Har du läst våra Regler? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka