Nekad asosilver | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

asosilver

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197996222632/

Ditt Hex-ID: 11000010224a8a8 (Hex)

Vad är din discord tagg? asosilver#6905

Vem var det som bannade dig? ~shlajfer.

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare, powergaming.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag personligen tror att jag blev bannad på grund av att när jag slogs mot 4 andra killar på serven

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis skaffat mig ett jobb som fiskare och sedan springer jag ut på gatan där jag ser 4 personer. jag år sedan fram till dem och snackar med dem lite och sedan så börjar en av dem slå mig och då slår jag tillbaka ett slag och sedan försöker jag springa där ifrån men då slår alla 4 mig till döds. sedan så tar en av dem upp mig och kastar ner mig för en bro lite längre bort. sedan så blir jag bannad i 5 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig bann det var 4 pers som slog mig utan anledning och jag gjorde bara självförsvar med bara ett slag. jag tycker att någon av dem andra skulle ha blivit bannad istället eftersom det var dem som slog mig först och jag försökte till och med springa därifrån för att slippa mer fight.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det ända jag hade kunnat gjort annorlunda va att inte göra självförsvar. då hade de kunnat döda mig men jag hade kunnat slippa ban på grund av mitt självförsvar. jag hade istället kunnat skita i dem och försöka springa iväg

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte göra självförsvar eller gå fram till olika gäng på servern som vill slåss. jag har även lärt mig att

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka