Accepterad Asme | Ban överklagan/Quirkz303

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 2252
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 2252

Gäst
Användarnamn: Asme

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/HaHoHe123/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Virket

Vad är din discord tagg? Virket#8294

Vem var det som bannade dig? Philip

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står ingen anledning.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag och Magick mike hetsade med varandra i OOC och sen skrev Philip att det räcker och då svarade jag När emojin på alla hans meddelanden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skickade När emojin på allt Philip skrev när han bad oss sluta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig men enligt mig var den väldigt hård, det hade räckt med en varning men det är självklart Philips beslut. Men den är absolut inte felaktig eftersom det var jag som var extremt otrevlig och skickade onödiga emojis.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad förut när jag läckte donations chatt en i fivem sverige och det ångrade jag mig grovt efter och det kommer aldrig hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att svara på vad Philip skrev eller bara svara med något moget istället för att bara lägga När Emojin för att vara dryg vilket jag absolut inte kommer göra igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, att jag inte ska sitta och vara otrevlig i OOC och inte skicka omogna Emojis när staffs säger till en att sluta bråket och varnar oss att lägga ner.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka