Nekad Arzp | Medlem ansökning [Balooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arzp

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199074535995/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? wille#8062

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Mooses är en vanlig man från egypten som är 31 år och han är från en storstad och kommer från en vanlig familj med både mamma och pappa vid liv och sin sida. Under sin uppväxt var allting bra och inget såg konstigt ut men senare när han blev äldre så gjorde det att det blev svårare för han eftersom han kom in i en svårare tid i livet på grund utav att han pappa dog. Mooses började må sämre och sämre men han försökte göra så bra det gick utav situationen och han klarade av skolan till slut. Mooses gick ut skolan med inte de bästa betygen men han kunde fortfarande mycket efter han blev klar med sin utbildning på Estet. Han mående var fortfarande inte perfekt men han kände att det gick bättre i livet. När han blev klar med utbildningen så var det då Mooses träffade nya vänner som visade honom de kriminella livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill träffa nya kompisar samt lära mig att uttrycka mig i en fantasi värld. Och jag vill med verka i att ha seriös RP. Högt tålamod bra regel kunskap, mycket spelande och jag har mycket erfarenhet av hur spelet fungerar tack vare erfarenheter och många timmar spelande på FiveM. Jag har även väldigt lätt att lära mig när det kommer till spel världensaker. Jag kommer att börja jobba seriöst och vara aktiv i både servern och discord.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den verkar vara en seriös server samt en riktigt hög rp nivå på den. Det verkar även vara många aktiva och seriösa medverkande i servern.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det via kompisar som rekomenderade det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Kunna fantisera mig bort i en fantasi värld där jag kan vara vuxen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vara en ärlig medborgare som följer regler och att uppnå så hög rp nivå det bara går och bidra med bra scenarion och även ge en positiv stämning på Unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, det är första servern jag testar på denna version av spelet med rollspel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka