Inaktuell ArvidDif | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ArvidDif

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: ArvidDif

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198198289319/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Arvid Filipsson#3274

Vad är ditt födelsedatum? 3 September 1999

Berätta om din karaktär. hej mitt namn är arvid och e 25 år gammal har jobbat som snickare sen gymnasiet. Mina intressen är att hänga med vännerna och göra brott för tjejen tycker inte att pengarna räcker till från jobbet så va tvungen att göra andra saker för att tjäna snabba pengar

Varför ska just du bli whitelistad? kommer bidra med god stämning och vänskap kan göra allt som krävs för att bli med

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? vill testa spela på en riktig server, komma från botten t toppen utforska yrken

Hur många timmar har du på FiveM? 1-5

Hur hittade du Multistaden? vänner

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Utveckla gärna under ”Berätta om din karaktär” och ”Varför vill du bli whitelistad?”

Med vänlig hälsning, Alex

heter Fefe Utinja är från Sverige men med afrikanskt ursprung, han är en redig jäkel när det gäller pengar och weed. Fefe älskar Adidas och airmax, han har även ett öga för feta jackor helst i blått. Älskar hårt arbete och jobbat som gruvarbetare ända sedan han kunde gå. Fefe är väldigt målmedveten och vill alltid lära sig grejer för att öka inkomsterna på kontot. Fefe är alltid oseriös och kan skratta åt allt, kan enkelt bli hetsig samt irriterad när folk stör som inte är i hans kretsar.

jag vill bli whitelistad för vill verkligen testa på att spela på en riktig server med regler och lära mig från gruden till toppen och kunna tjäna penagr och kommer ta detta spel på 100% allvar och följa reglerna

Tillbaka