Nekad Articx | Ban Överklagan [tacos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Articx

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/steamcdn/

Ditt Hex-ID: steam:1100001036a695d

Vad är din discord tagg? WhiteBoyStaxx

Vem var det som bannade dig? .Tacos_

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-30 222611.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att tacos valde att banna mig för att jag inte hade något scenario när jag lämnade mitt gäng. Själv så har jag aldrig haft detta problem förut och visste inte att jag inte fick löämna utan secnario. Jag ber om ursölkt om jag har gjort något fel som jag inte visste om.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag skulle lämna mitt gäng då jag ville testa något nytt. Då skrev jag i discorden att jag ska lämna gänget och jag ska testa något nytt. Efter en dag så hände inget och det var ganska chill, men nyss fick jag nyheten att jag har blivit temporärt avständ från unive servern. Själv så visste jag inte att jag hade gjort något fel då detta har aldrig hänt ,mig förut, jag ska inte repetera detta regelbrott och ska förlja regeln i framtiden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde misstaget och lämnade utan scenario, det vart helt mitt fel och jag ber om ursäkt för det jag gjorde. Jag försänade ban'n och förlåt för det jag gjorde. Staffen hade all rätt att banna med för mitt misstag, då man ska följa alla regler och inte bryta dem.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut, då för sunt förnuft , då jag var ny i staden och visste inte vad jag gjorde. Men annars är jag någon som är noggrann med att följa reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra ett scenario så att detta inte hade hänt från första början. Jag borde ha vetat det men nu vet jagdet och till nästa gång ska ha ett scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att alltid ha ett scenario när jag lämnar ett gäng, jag ber om ursäkt för det jag gjort. Jag kommer inte göra om det, då jag nu har lärt mig från mitt misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag ni ska får ta er tid, ska inte be om att få svar på min överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka