Accepterad Arrekung | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arrekung

Icke Medlem
Meddelanden
2,082
Reaction score
129
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880044063/

Ditt Hex-ID: steam:110000136d2b41f

Vad är din discord tagg? arrekung

Vem var det som bannade dig? Exritez

Bild på banmeddelande: banbevis.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Exritez bannade mig då han tyckte att jag lallade på en polis övning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så hade jag vart på en övning den övningen spårade ut väldigt mycket skulle jag säga och det blev kaos. Det började med att de som höll i övningen sköt folk utan anledning sedan när det hade gjort de sköt jag tillbaka med en shotgun på han som hade skjutit ner typ alla på utbildningen utan anledning det var dumt av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det här bannen är rättvis och han har lagt den rätt men jag tycker att utbildaren som sköt ner typ 5+ orsakade att jag dödade han med min shotgun och jag tycker att han lallade mest. Jag vill också säga att vi körde den här övningen med gummi skott om han inte hade dött så hade jag säkert inte fått åtgärder.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har vart bannad tidigare men jag är absolut inte bannad ofta så är ingen problemspelare. Den här bannen tycker jag var lite onödig för jag är en bra rollspelare annars.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte döda han som dödande nästa halva övningen det var fel av mig ska inte hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag inte ska hämnas på folk som skjuter ner 5+ personer på en övning nästa gång ska jag skriva en report och säga att det lallar på övningen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka