Accepterad Arre_ | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arre_

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? arre3334

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Min spelkaraktär heter Ahmed Raued och han är 26 år och han är ifrån Palestina och blev skickad till en svensk familj som var fattiga under hans uppväxt, när han var 5 år hade han det svårt under uppväxten med sin familj där pappan var en gäng ledare och mamma inte hade nått jobb då hon hade cancer och var väldigt sjuk så hon kunde inte jobba så dom hade ingen bra inkomst. Så när Ahmed var 12 år så startade han med det kriminella och började sälja många olika substanser så hans familj kunde få mat och para på matbordet och Ahmed gick inte dirket till skolan under sin uppväxt då han var borta mesta tiden av hans skolgång då han ville få in stålar till sin mamma så han kunde hjälpa hon och när Ahmed blev 14 så gick han med i sitt första lokala stora gäng som han var med i ca 4 år innan han lämnade av på grund av att han ville sluta med det kriminella. Sen när Ben blev 18 så åkte han in för att han hade begått vapen brott och satt inne 3 år och under den tiden så fick han ett väldigt intresse för gokart och under rasterna på anstaltet så läste han mycket om gokart motorer och lärde sig mycket om gokart racing och sen när han kom ut från fängelset så köpte han sin bil som var en audi och efter det så ville han öppna upp nån gokart butik eller börja jobba på nån gokartbana och då valde han sen därefer att flytta till sin nya stad som kallas för Unive och starta om på nytt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med väldigt hög social rp på servern där jag endast strävar efter att skapa kreativa scenarion och roliga scenarion med folk där man kan skapa nått roligt utan rpn. Jag älskar att göra rpn intressant för båda parterna och göra det roligt. Jag strävar även efter väldigt hög rp nivå på servern där man kan dra ut på scenarion och göra roliga histiorier.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för sin egna vinst i ett scenario utan att man också gör så att man motpartern också känner att han kan vinna nått på scenariot och att han kan ha roligt tex att man skriver /me tar hans tröja eller dyra kedja. Att motpartern kan ha roligt i scenariot och känner att han inte behöver förlora nått varje gång på ett sceanrio.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? FearRP: Värnar inte för ditt liv RDM: Du dödar nån utan anledning VDM: Använder ditt fordon som ett vapen CombatLogg: Du loggar ut från servern för att udvika ett scenario. Powergaming: Använder gta mekanismen till din egna fördel som tex inte rpa på skador efter ha krockat 200khm in i en vägg och åker direkt efter. Suntförnuft: Att du alltid ska tänka sunt förnuft utan att du inte tex skulle bränna 200hm förbi en polis när du vet att du ha vapen på dig. Du hade aldrig gjort det IRL tex så varför ska du göra det i spelet. Alla regler kretsar runt sunt förnuft där du måste använda din hjärna när du rpar. OSV.....

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har ca 1,6 år erfarenhet men valde att ta en lång paus på grund av IRL saker så känner att jag vill komma tbx nu

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en väldigt kreativ person som känner att jag endast strävar efter att utveckla historian om min karaktär och bygga upp relationer med folk och att jag även endast strävar för social rp och kreativa scenarion där man drar ut på dom och gör nått intressant av sceanariot istället för att tex bara köra shoot on sight det är inte roligt alls för nån. Även att jag strävar efter en väldigt hög RP nivå och det är det jag älskar att göra inom rpn.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka