Nekad armzy07 | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

armzy07

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Armir

Vad är ditt discord namn? locsta0960

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Jag heter Armir Mehemti jag kommer från Kosovo bor i Sverige i Malmö, jag är stark, modig och smart. Mina intressen är basket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med kreativitet och variation till serverns rollspel! Jag kan skapa spännande karaktärer, utveckla intressanta berättelser, och skapa oväntade vändningar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att båda personerna ska ha kul i scenariot, och den förlorande personen ska spela med på att han/hon förlorar. Det handlar om att ha det roligt oavsett om man vinner eller förlorar

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst de flesta reglerna och de är tydliga och enkla. Ett exempel på en regel är RDM (Random Deathmatch) vilket innebär Iatt döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har aldrig spelat rollspel men jag är bra på att roleplaya så jag tror det kommer bli spännande och kul.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag vill skapa ett gäng i servern som heter Hellbanianz.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka