Accepterad Arlyy | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arlyy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/TwitchArly

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred Josefsson

Vad är ditt discord namn? остановить Монс#7443

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Jag är en svensk pojke uppväxt med en ensamstående farsa då de skiljdes i tidig ålder. Han har hela livet fått som han velat då pengar aldrig har varit ett problem i familjen, men Alfons Bengtsson vill visa sin far att han inte behöver hans hjälp. Alfons hamnar med fel personer i grundskolan och sen dess har han både skaffat brytning och bytt stil helt. Alfons har ett skal där han förvarar vad han egentligen känner, han är rädd att visa känslor och är därför sedd som väldigt känslokall.

Hans relation med sin far är lite detsamma, han kommer hem sent nästan varje kväll och de äter knappt mat med varandra. Alfons vill visa han att han klarar av vuxenlivet och kan tjäna pengar, men Alfons har inte riktigt tänkt att gå den vanliga "lagliga" vägen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vet hur man hanterar whitelist, jag tar ansvar och ser inte denna whitelist som något som man bara ska följa ibland. Då jag tar rp väldigt seriöst och följer de riktlinjer som finns. Mina kompisar har även whitelist och tar det även väldigt seriöst, och för mig och sumpa det skulle bara vara dåligt då vi inte skulle kunna spela på samma server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Mina kompisar som spelar på denna server rekommenderar den starkt då servern inte tillåter fail rp, det har varit det jobbigaste med de tidigare servrarna jag kört på, har även sett några youtubers kört på denna server och den verkar vara väldigt seriös och rolig att köra på!

Hur hittade du Unive? Mina kompisar rekommenderade denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att utvecklas som person (ig) så att rollspelet blir så realistiskt som möjligt, även att skapa roliga scenarion och träffa nya vänner och så! Även många fler kreativa scenarion med inlevelse och så vidare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej går all in på denna server.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top