Nekad Ariyan | Medlem ansökning [Liiam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ariyan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199108262736/

Vad är ditt namn i verkligheten? ariyan

Vad är ditt discord namn? ariyan#6040

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2007

Berätta om din karaktär. min kraktär heter shahin sayhalam han är 30 år, shahin är en kille som beundrar polisens yrke, han tycker att dem har ett väldigt viktigt jobb i samhället. Shahin föräldrar ville alltid sitt barns bästa hans mamma jobbade som doktor och pappa jobbade som advokat. Shahin hade offtast dem bästa betygen men hade svårt att läsa då han har dyslexi, han studerade samhäll i gymnasiet och klarade allt. när Shahin vart 20 bestämde han sig för att flytta inn i staden för att studera till polis. sry om detta e dålit har dyslexi så har svårt o skrive men kan berätta mer på det muntliga

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem för att jag ska ha en rolig stund o göra så att medspelare ska kunna känna att man vill komma hem från skola/jobb för att komma inn på unive o spela med folk jag är också snäll och offtast possitiv

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har hört mycket bra om unive och många av mina vänner spelar på unive det fick mig att få intresse för denna rp server

Hur hittade du Unive? jag hittade unive pga vänner och tiktok

Vad har du för mål med ditt rollspel? sprida glädje och skratt med medspelare

Vad har du som mål att uppnå på Unive? som sagt bara ha en RP som man kan ta seriös utan grief och ha kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja jag är det i en server med namn voltex men har tröttnat på den pga MKT dålig rp av folk

Nekad, utveckla ”Vad du har för mål med ditt rollspelande.”

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka