Accepterad argjendbaba | Whitelist ansökning (edvin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

argjendbaba

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: argjendbaba

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198217779911/

Vad är ditt namn i verkligheten? argjend

Vad är ditt discord namn? argjend#5557

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär heter ekrem mantia en albansk föredetta maffia boss han älskar bilar och brudar men är väldigt driven också han jobbar som fan för sina pengar! han kör just nu en merca men vill uppgradera han har precis kommit till staden och är här för att styra upp de och göra gott för samhället men också ha lite bussnies vid sidan om! han är 35 år gammal och är väldigt stabil! hans uppväxt va bara pengar han växte upp i en fattig by där de handla om att överleva hans föräldrar var jätte fattiga så han fick själv gå ut o mata sin familj han har bara sin pappa kvar än idag och de är han glad över! ekrem hoppas att han blir godkänd för de tycker han att han förtjänar

Varför ska just du bli whitelistad? många roliga senarion och inget som bryter mot reglerna är en bra rpare går aldrig ut ur min karaktär har spelat detta länge!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för denna servern tycker jag är rolig med flera bra men också dåliga rpare men förövrigt är servern bra och rolig

Hur många timmar har du på FiveM? 500 ungefär totalt

Hur hittade du Multistaden? på fiveM clienten

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka