Accepterad arblom | Whitelist ansökning [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arblom

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/vilhelmarblom/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vilhelm Årblom

Vad är ditt discord namn? Arblom#0364

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vilhelm Berglund och är 21 år gammal och är född 23 april. Min karaktär gillar att glida runt i sina bilar och är anställd på postnord men han dyker aldrig upppå jobbet för att han har inte tid med att jobba för att han har fullt upp med sina bilar. Vilhelm ser ut som en hemlös människa men ganska bångstyrigt hår och luva med en par svarta cargopants. Vilhelms mål i livet är att börja jobba som mekonom och åka runt o laga bilar samt käna pengar till sitt intesse av fordon. Min gubbe har ganska många humörsvängninar men är ganska känslokall. Vilhelm växte upp i en fattig och tråkig familj hans förebild var hans far Robert Berglund som hade ett stort intresse av bilar han med. Han brukade alltid vara ute och meka med bilen och Vilhelm hade inget annat för sig så han drogs med i mekandet av bilarna och sedan dess har han haft ett intresse av bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är inne på servern mycket samt att jag ska jobba mycket asså att jag ska hjälpa medlemarna på servern med många olika grejer. Samt så tycker jag att det finns brist på männiksor inom mekonomen som är o hjälper folk så därför ligger det oftast skadade fordon lite här o där för att ingen kan fixa bilarna så därför så sticker människorna ifrån fordonen på plats och sticker och gör nått annat vilket kan påverka servern samt människorna som spelar på den. Så det jag vill säga är att jag kommer vara och jobba ofta och det är det jag kan bidra med.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill uppnå vissa andra möjligheter som jag inte kan nu. Asså att käna mer pengar och kunna fokusera mer på servern asså att spela lite mer seriöst. För att just nu åker jag bara runt i min bil vilket kan bli ganska långtråkigt vilket kan ändras om jag blir whitelistad och kan ansöka till andra jobb som bilförsäljare eller att jobba på mekonomen. Det blir bara allmänt roliga förmestedels för mig men även andra männiksor vilket kommer få hjälp av mig under vissa situationer.

Hur hittade du Unive? Jag skrollade igenom servrarna på fiveM för att hitta en rp server med seriösa männiksor sen efter ett tag av bläddrande bland servrar så gav jag mig in på unive och sen dess har jag bara kört på den eftersom att den är bra och att man inte ångrar den tiden man lägger ner på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål inom rollspel är att kunna rollspela så bra som möjligt för att få ut det allra bästa ur servern och dess medlemmar. Dom allra största målen är att bli anställd som mekonom och hjälpa folk vilket kommer bidra med ganska mycket pengar till mig vilket kommer leda till bättre bilar och bättre inlevelse

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på unive eftersom att det verkar vara en bra roleplay server och det finns oftast alltid någonting att göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka