Nekad arblom | Ansökan till Servervakt [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Arblom

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilhelm Årlbom

Ange ditt födelsedatum 23 April 2006

Vad heter du på discord? Arblom#0364

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar 16:00 - 21:00 men jag jag spelar inte hela tiden ut men ungefär 90% av den
Tisdagar: 16:00-18:00 då jag måste avsluta tidigare för att jag ska på fotbollsträning
Onsdagar: 16:00-21:00 då är jag helt ledig hela dagen.
Torsdagar: 16:00- 19:00 då har jag träning klockan 20:00 så då måste jag avsluta tidigare
Fredag har jag ingen träning så då blir det 15:00-23:00
Lördag blir det runt 11:00 till 15:00 sedan kommer jag tillbaka 18:00 och kan spela till 23:00
Söndag: så har jag träning 11 och kommer hem 13:00 och kan spela till 21:00

Tider brukar variera pga ärendet osv

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i 2 månader nu men jag har bara 220 timmar typ. Så jag började typ 20 mars. Under dom två månaderna så har jag spelat under unive konstant.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag var servervakt förut men jag blev bannad så dom drog av mig servervakt samt whitelist. Så om jag blev servervakt så kommer jag fortsätta med mitt vanliga rp. Jag kommer få en ny dator på fredag eller torsdag och då kommer jag ha medal uppe konstant om jag vill banna någon. Och om jag bannar nån går jag in till support och visar dom clip s att jag kan banna dom under en längre tid. Så jag fugerar som en civill-staff typ.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Unive är den enda servern som jag spelar på så jag skulle gärna bli just servervakt på unive. Samt så har unive en jättabra rp-nivå med hårda staffs som bannar en när man förtjänar det. Samt så vill jag hjälpa till i servern för att det blir mycket mer seriöst och man kan få bort så måga lallare

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer bidra med att inte säga till staffs att revive mig och att ta bort så många lallare som möjligt för att sänka % av lall på servern. Jag kommer att rp:a så bra som möjligt för att jag har läst reglerna en 3:e gång n så jag vet allting nu typ. Allting jag behöver veta

Varför ska just du bli servervakt? För att jag var det förut och att jag vill kunna bidra men att ta bort och fånga lallare så att vissa support inte behöver vara överallt utom så att jag också kan vara med att åka runt och rp:a fast att jag kan banna /kicka folk när det behövs. Jag vill bli serervakt för att jag gillar att spela på unive så att jag vill kunna hjälpa till.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt så att jag kan sköta vissa saker själv istället fr att någon göt något jag klippar det och sedan så får inte jag deras id så dom inte kan göra nått däför är /toggleid så jag kan se vilket id dom har så jag kan fixa det sedan är det ba att clippa och hoppa in i support

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla commands som jag behöver kunna inom servervat saken /revive id /svban /kick /sv /toggleid

Är du whitelistad på serven? ja jag är whitelistad inom kort men ska ba fixa min intervju sen är jag klar. Förlorade min wl förut men jag kommer klara den till 100%

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad ett par gånger men bara 1 av dom har varti seriös och det var min senaste som fick mig att förloa in servervakt och whitelist. JAg har bannad roll på dc men den ska bort snart.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte jag spenderar all min tid på unive och på rocket league typ. Eftersom att jag tycket att unive är en riktigt bra server och den har vädigt seriös rp vilket jag gillar.

Ignorera att det står servervakt på unive den var från förut

Tillbaka