Nekad aran.kader.student.vaster | Chef-jobb ansökan (Kebabegott)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fronty

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
103
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? @Suzie Q's Exlusive Cars 🏎️

Vad heter du IRL? Aran Kader

Vad heter du på discord? AhZrah#7673

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela för ett tag sedan när den hette Multistaden för ungefär cirka 1 och ett halvt år sedan men därefter tog jag en lång paus för att jag tyckte att servern behövde mer grejer och sånt.
för 1 Månad sedan så testade jag Unive igen och då var det ärligt talat en av den bästa serven jag har spelat. Så man kan säga jag har spelat ganska länge kommer också inte quita på ett långt tag.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag tänker utveckla jobbet genom att anställa så många jag kan och går runt i torget och tipsa om @Suzie Q's Exlusive Cars . Därefter tänker jag och personal ansvariga ta intervjuer i alla fall minst 5 dagar i veckan och sprida annonser när vi har lottningar och när vi har öppet. Jag kommer också se till att dem som är anställda gör sitt jobb på rätt sätt och att dem är trevliga mot kunderna. Jag kommer även att säga till alla mina vänner i spelet att börja köpa från @Suzie Exlusive Cars 🏎️. Sedan skulle jag också lottningar minst 1-2 gånger per vecka.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Marja lisas som Erfaren dock även som securitas, Dörrvakt men jag började jobba som postNord sedan Securitas sedan på slutet alltså tills nu så jobbar jag som Mareja Lisas men vill starta på något nytt som chef.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag nästan i alla fall kan vissa tider nedanför

- Måndag 17-21
- Tisdag 16- 20
- Onsdag 17 - 19
- Torsdag 15.30 - 18.30
- Fredag 16 - 23
-Lördag 11 - 18
- Söndag 10 - 14

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja, men dock kanske lite ledsen på hur mycket tid jag har spenderat på min ansökan men som jag sa innan man lär sig från sina misstag och skulle bara gjort en ny fast detta är mina andra gång.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej har full fokus på Unive.

Har du läst våra Regler? ja

Tillbaka