- Meddelanden
- 103
- Reaction score
- 6
Vad är ditt namn i verkligheten? Aran kader
Vad heter du på discord? AhZrah#7673
Ange ditt födelsedatum 20 Februari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. är aktiv varje dag på forumet speciellt för tillfället för att jag lite bannad i en kort period. Så varje dag i forumet och i rpet så fort jag kan spela som sagt jag kommer att kolla att folk gör det dem sak göra och följer reglerna för annars kommer jag sätta konsekvenser med bevis. Så jag komer vara väldigt aktiv på vardagar och helger för att kunna försöka skapa en hög rp nivå och så att inte folk gör regelbrott och inte får en konsekvens av mig.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jo jag har varit från 1 november men sedan så råkade jag lämna dc servern när jag skulle rensa och ville lämna unive polismndyhet eftersom jag sa upp mig där istället råka jag lämna unive offieciella dc server så jag behövde göa om nästan allt för a6t få tillbaka dem och nuu så behöver jag bara servervakt kvar. Så man kan säga ett bra tag faktiskt .
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6 gånger max för små saker oftast just nu är det inte alls så liten men jag har försökt förklara att det är ett missförstånd men det gick inte så bra och jag har även skickat ban överklagan och pratat i support men tyvär så litar dem inte på mig men annars är det små bans och dem lär jag mig av.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. jo att se till att skapa en bra rp och sätta ner en fot och ge konsekvenser till folk som inte kan bete sig ig och gör rejelbrott så sätter jag antingen en /kick eller/svban beroende vad situationen handlar om och såklart med ett klipp som bevis! och scika det i ban bevis. Min upgift är också att om jag ser någon med minna ögon att han bugg dog så kan jag väl revva men helst med ett klipp så om staff skulle fråga så har jag ett klipp. Men det ska typ inte hända iallafall så ofta med /revive.
Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill stoppa lallande i servern och folk som pratar ooc med mer saker så jag kan göra något åt det istället för sitta i suppport i 30 minuter och vänta. Även för skapa det tryggt i servern så inte folk blir utsatta för saker utanför spelet. Jag vil även kunna sätta själv konsekvenser för att folk ska kunna förstå att han har gjort och begått ett hyfsat stort misstag så dem fattar och inte gör om det mer.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan innebära olika saker att jag till exempel i en bilfirma tar emot swish eller ger han en gratis biol eller hyfsat mycket rabbat eftersom han är min kompis och inom servervakt skulle det nog vara att jag unbannar en person som jag banna inann bara för att det är min kompis eller typ skita i ner han gör regelbrott. Buse är att man skriver /revvive i ett scenario krg bara för att fortsätta leva. Båda sakerna korruption och abuse är inte tillåtet och det blir åtgärder.
Vad heter du på discord? AhZrah#7673
Ange ditt födelsedatum 20 Februari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. är aktiv varje dag på forumet speciellt för tillfället för att jag lite bannad i en kort period. Så varje dag i forumet och i rpet så fort jag kan spela som sagt jag kommer att kolla att folk gör det dem sak göra och följer reglerna för annars kommer jag sätta konsekvenser med bevis. Så jag komer vara väldigt aktiv på vardagar och helger för att kunna försöka skapa en hög rp nivå och så att inte folk gör regelbrott och inte får en konsekvens av mig.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jo jag har varit från 1 november men sedan så råkade jag lämna dc servern när jag skulle rensa och ville lämna unive polismndyhet eftersom jag sa upp mig där istället råka jag lämna unive offieciella dc server så jag behövde göa om nästan allt för a6t få tillbaka dem och nuu så behöver jag bara servervakt kvar. Så man kan säga ett bra tag faktiskt .
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6 gånger max för små saker oftast just nu är det inte alls så liten men jag har försökt förklara att det är ett missförstånd men det gick inte så bra och jag har även skickat ban överklagan och pratat i support men tyvär så litar dem inte på mig men annars är det små bans och dem lär jag mig av.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. jo att se till att skapa en bra rp och sätta ner en fot och ge konsekvenser till folk som inte kan bete sig ig och gör rejelbrott så sätter jag antingen en /kick eller/svban beroende vad situationen handlar om och såklart med ett klipp som bevis! och scika det i ban bevis. Min upgift är också att om jag ser någon med minna ögon att han bugg dog så kan jag väl revva men helst med ett klipp så om staff skulle fråga så har jag ett klipp. Men det ska typ inte hända iallafall så ofta med /revive.
Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill stoppa lallande i servern och folk som pratar ooc med mer saker så jag kan göra något åt det istället för sitta i suppport i 30 minuter och vänta. Även för skapa det tryggt i servern så inte folk blir utsatta för saker utanför spelet. Jag vil även kunna sätta själv konsekvenser för att folk ska kunna förstå att han har gjort och begått ett hyfsat stort misstag så dem fattar och inte gör om det mer.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan innebära olika saker att jag till exempel i en bilfirma tar emot swish eller ger han en gratis biol eller hyfsat mycket rabbat eftersom han är min kompis och inom servervakt skulle det nog vara att jag unbannar en person som jag banna inann bara för att det är min kompis eller typ skita i ner han gör regelbrott. Buse är att man skriver /revvive i ett scenario krg bara för att fortsätta leva. Båda sakerna korruption och abuse är inte tillåtet och det blir åtgärder.