Nekad AntonL | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AntonL

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198417342435/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? AntonL#9834

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Hersin och är 24 år gammal. Han vet inte vart sin pappa är men hans mamma har alltid funnits där för honom- Han växte upp i Tensta där han i tidig ålder kom i kontakt med gäng och kriminalitet. Hans uppväxt har varit väldigt stökig och skolan har inte gått så bra för honom. Han klarade sig precis ut ur 9:an med godkända betyg. Gymnasie var ingenting för Abdi så han gav det inte ens en chans. Han började jobba på en Ica betyg i Tensta där han långsamt kom i kontakt med fler o fler gäng kriminella. Han har försökt ta sig ur förorten länge men aldrig lyckats.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad då jag kan bidra med väldigt unik och rolig rp, även att jag vill bara hitta en server som man bara kan gå in o ha kul på! Har ju hört talas om Multistaden länge men aldrig riktigt kännt suget att faktiskt testa servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att detta genuint vekrar som en rolig server med unik scripts.

Hur hittade du Multistaden? Jag har ju somsagt hört talas om Multistaden länge och den har ju iprincip under hela min FiveM karriär legat högst upp på Sveriges serverlista.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bidra med roligt rp för både mig och alla andra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Känner två stycken, dessa är Oskar Gröndahl och Lundgren

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka