Nekad Antonking | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Antonking

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Anton Svensson

Vad heter du på discord? Antonking97#0850

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 910

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Verkade som det kunde vara kul att få ta lite mera ansvar har aldrig riktigt haft sånt stort ansvar för något sånt. Det har alltid varit en dröm för mig på unive att bli chef på något företag inom polis, eller securitas.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit inspektör för polisen innan och varit anställd på securitas en gång

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en man som heter Isak Andersson och som är född 1995. Min karaktär är uppväxt med sin mamma storasyster och storebror men inte sin pappa för att när Isak var i hans mammas mage så fick pappan lungcancer och när Isak var 1 år så dog han. När Isak blev 2 så flyttade de från Tyskland till Stockholm i Sverige och lärde sig att prata svenska. Erik hade bra betyg i alla ämnen förutom engelska för han hade svårt med att uttala dem flesta orden. När han blev 19 så flyttade dem till unive och det var här han ville skaffa jobb och hans intressen är att hålla på med bilar och kolla på fotboll så han vill jobba som mekaniker. Och efter det kunna vara med och hjälpa staden och då ville han börja bli polis eller ordningsvakt. Att bli högt uppsat inom yrket har alltid tänkt på.

Hur ofta kommer du vara inne? 5-7 Dagar i veckan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka