Nekad Antonhellewell03 | Whitelist ansökning [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Antonhellewell03

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1037954729&token=3S8slbDk

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton hellewell

Vad är ditt discord namn? xt3em3flip#0440

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 23år och heter Kevin Svensson han är från en liten by utanför örebro. Som liten hade han en bra uppväxt det var i dom lite äldre åren allt blev chaos. Hans mamma dog i en bil olycka, Då blev hans pappa alkoholist för att dämpa ångersten. Kevins pappa träffade en tjej några år efter det som hände, det blev hans låtsas mamma. Hon slog och skrek på kevin tills han flyttade ut vid 19år. Kevin lever nu sitt egna liv och jobbar som post ut delare men det ända Kevin drömmer om det är att bli utbildad som polis.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra med bra rollspel och bra scenarion. Jag vill få så bra rollspel som möjligt och att andra ska ha roligt. Jag följer reglerna så bra jag kan. Jag vill också utveckla min rp på den här servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill att alla ska få en bra upplevelse och ha så roligt som möjligt på Multistaden

Hur hittade du Multistaden? Min kompis tipsade om att multisatden verkade va en bra rp server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli bättre på rp, att ha så roligt som möjligt med många upplevelser.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka