Nekad Anton944 | Medlem ansökning [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton944

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198290460090/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Johansson

Vad är ditt discord namn? Johansson#5924

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Leif Pettersson och kommer ursprungligen från Colombia. Mitt liv började att jag som liten bodde med min familj i huvudstaden Bogota. Min familj bestod av mig, mamma, pappa och 4 syskon. Jag och min familj hade inga bra förutsättningar då det enbart var min pappa som jobbade och hade svårt att försörja familjen. Han hade en egen lite verkstad det enbart trakten kände till och kom och lagade bilen där. Vid tonåren så började jag att jobba där och allt drev på som vanligt. Vi hade som sagt svårt att få ihop pengar till mat osv och detta fick sina konsekvenser. När jag var vid 19 års ålder så dog min pappa i lunginflammation på grund utav att vi inte hade råd med medicin och rätt behandling. Det blev en tankeställare för hela familjen då den ända som kunde försörja familjen gick bort. Som sagt hade vi svårt med pengar och det blev ännu svårare nu. Så jag bestämde mig för att börja tjäna större pengar genom kriminella verksamheter.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kan bete mig och kommer medföra bra rp till servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom det är den enda servern jag vet som har så många spelare men ändå har bra rp och jag gillar att spela på servrar med många spelare.

Hur hittade du Unive? Jag har många kompisar som spelar på Unive och jag hörde att det skulle vara en bra server och därför började jag spela här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skapa bra scenarion och utveckla mig mer inom rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill skaffa kontakter så jag kan komma med i något gäng som man kan göra roliga scenarion med som t,ex rån och andra saker som inte behöver vara kriminella.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar bara på denna server för tillfället. Vill lägga till att jag blev bannad från er discord för väldigt längesedan (tror det var när servern hette multistaden) för att det var en admin som bara höll på o lalla med mig men han gav mig aldrig unban igen.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka