Anton944 | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton944

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Anton944

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? Johansson#5924

Ange ditt födelsedatum 17 Februari 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag har mycket distansundervisning så det är på förmiddagen, eftermiddagen och kvällen/natten

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle ju såklart först att prioritera mitt jobb som staff. Jag gillar att RP:a men känner mig för att börja hjälpa communityn. Jag gillar att ge råd samt hjälpa till folk angående vad som helst. Jag är inte en person som ser mig större än andra bara för att jag har en tag som säger att jag är staff, utan jag kommer alltid vara en av communityn och kommer försöka hjälpa till så mycket jag kan. Jag kommer göra mitt bästa för att förbättra denna servern då jag har märkt att detta är verkligen en server som jag vill hjälpa med allt möjligt, från att hjälpa spelare in game men även ifall folk behöver hjälp med saker som ej är in game relaterat.
Som tidigare sagt så har jag inga problem med att hjälpa personer med det de behöver hjälp med. Så det brukar inte komma något negativt från mig, men kommer alltid att ta det till de högre och låta de ta hand om det.
För att även besvara frågan fullt ut så kommer jag att försöka åka på så många reports jag kan. Detta är jag redo för absolut. Jag kommer även att försöka hjälpa till med discord relaterade saker. Som att kanske hjälpa till i support samt ge roller till de som behöver det. Men även att komma på med idéer för servern. Jag kommer även att titta från allas perspektiv innan jag tar mina beslut när det är fler än en person inblandad.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Det tror jag absolut då jag kommer hjälp till mycket och svara på så mycket reoirts som möjligt osv.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit staff på ganska många olika serverar och det har alltid fungerat bra, oftast när min staff försvinner så är det för att servern stängs ner eller att alla staffs rensas.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har som sagt mycket erfarenheter av att vara staff eftersom jag har varit det på en del andra servrar.

Vad kan du om skripts? Jag kan inte så jättemycket om skripts, men vet en liten del om vad det är osv. Skripts är t.ex som ett mod. Och mods för FiveM kan ju vara t.ex att polisbilarna blir till svenska polisbilar. Det är ju ett skript som man har lagt till för att det skall vara så realistiskt som möjligt för en svensk servern. FiveM serverar består av så mycket skripts så det mesta är ju skripts. T.ex alla menus inom WL-jobben vi har på servern har ju skripts så att de kan fungera med att fullfölja sina arbeten. Som t.ex att bennys då kan pimpa bilar eller att mekonomen kan trimma bilar osv.

Varför vill du bli staff? Jag vill bli staff då jag känner att jag skulle kunna hjälpa till med få bort de som förstör och är här för att skoja runt på servern. Jag vill ju att alla som tar fivem seriöst ska kunna RP:a i fred och inte behöva bry sig om personer som stör deras scenarion.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server än multistaden och hade jag gjort det så hade jag slutat på den servern utan tvekan.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ajjemen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka