Nekad anton bärsson | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anton bärsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Bärsson

Vad är ditt discord namn? fpaghostnya

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Magnus azil. min uppväxt har inte varit så bra eftersom mina föräldrar skiljde sig vid 5års ålder. efter det levde jag bara med min mamma i runt 7 år tills jag fick chansen att träffa min pappa och då bodde jag varannan vecka hos dem i runt 1 år för efter det en dag när jag kom hem från skolan var det massor poliser, ambulanser utanför min mammas lägenhet. jag gick fram till en polis där och frågade vad som hade hänt och han frågade vad jag hette och så. Din mamma har tagit sitt liv sa han till mig direkt när vi stog där nere. Sen dess har jag alltid saknat min mamma för min pappa har aldrig funnits med i bilden. Mina intressen är snabba bilar, streetrace och motorsporter det mesta. Mina framtidsplaner är att jag ska starta en egen bilverkstad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? riktigt rolig rp för dem flesta och skönt gäng!!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att båda ska kunna ha roligt av scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst reglerna! Rdm innebär när folk bara kommer och skjuter/slår en. Vdm är när folk kör på en utan anledning. metagaming är typ om du sitter i discord samtidigt som du rpar och säger t.e.x kom hit dom skottar oss i discord.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har erfarenhet inom rollspel jag har spelat på många stora servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte vad jag vet!

Nekad
Anledning:
Utveckla "Vad kan du bidra med till serverns RP?" & "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka