Accepterad anton 123 | Ban Överklagan [Krizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

anton 123

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199368902047/

Ditt Hex-ID: steam:110000153f6159f

Vad är din discord tagg? korva

Vem var det som bannade dig? krizz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-29 114934.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? bröt mot sv reglerna och sa till folk och ge mig pengarna istället vilket jag ångrar så mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sat i en bil och fixa den och sen sa ge mig svarta pengar istället så fårt du de biligt sen vart jag p banad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel och de kommer inte hända igen och jag ångrara de svin mycket

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja några gåner men de va bara vdm men då va jag ny på sv men jag är moggen nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ge dom en faktura på den summan de kosta och inte ta svarta pengar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja inte ta svarta pengar och ge dom en faktura

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka