Nekad Antique | Whitelist ansökning [Momme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Antique

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198005497926/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? Antique #9613

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 1992

Berätta om din karaktär. Thorvald Björnsson har tidigare varit gravt alkoholiserad. Nu har han hittat bibeln som en drivkraft till att försöka förbättra sitt levnadssätt. Drömmer om eller har som mål att sluta dricka samt kunna få ett jobb som han trivs med. Ett dåligt karriärval gjorde att han tappade sin självkänsla och började dricka. Frun klarade inte av hans levnadssätt och kastade ut honom. Han checkade in på ett hotellrum och söp sig redlös. Nästa morgon låg bibeln bredvid honom. Frenetiskt började Thorvald läsa igenom bibeln. Han fann sitt kall.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli whitelistad är för att jag strävar efter att få till roliga scenarios. Fokuset är att träffa karaktärer som vill ha det kul och då tillsammans försöka hjälpa varandra i svåra situationer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är en server där man har möjligheter att skapa roliga karaktärer och möta andra sköna spelare.

Hur hittade du Multistaden? Jag har kollat på twitch när personer spelar och hittade servern via google.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att försöka utveckla min karaktär och knyta kontakter för att skapa någon slags värld där man får vara någon annan för stunden och ha kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon server för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka