Accepterad AnthnK | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AnthnK

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anthon Karlsson

Vad är ditt discord namn? anthonk

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2001

Berätta om din karaktär. Bengt Edbinger, 42 år gammal. Bengt jobbade på en bank en gång i tiden, han va ganska högt uppsatt och trivdes väldigt mycket på sitt jobb. Hans mål va att få ta över firman, men sen kom dagen han aldrig trodde skulle hända. Det va på en Onsdag den 21 april 1992, han vaknade upp och åt frukost med sin fru samt 2 barn, allt va som vanligt helt enkelt. Han sa hejdå till familjen och sen åker emot jobbet. Han jobbade som vanligt och en pengar transport skulle ske som de brukar. Han planerade oftast vägarna där transporten skulle åka för att anlända till sin slutpunkt. Men vad Bengt inte visste om var att de var en städare som jobbade och hade koll på de mesta om vem som har hand om saker och ting inom företaget. Den "städaren" är medlem i en organisation som har planer för att kappa pengar transporten. Så "städaren" hade nämnt Bengts namn till organisationen, det är där Bengts mardröm börjar.
Han vaknar på morgonen som vanligt, och säger hejdå till sin familj. Precis när han ska börja åka emot jobbet så är det en maskerad person som hoppar in och håller en kniv emot halsen på Bengt för att pressa honom på informationen som dem behöver. Det leder till att Bengts familj är under hot och Bengt utpressad, för skulle den informationen vara fel så skulle hans familj lida. Därav kan inte Bengt ändra transporten. Han är tvingad till att sjukanmäla sig ifrån jobbet tills transporten är rånad för att ingen skulle bli misstänksam.
Rånet sker som planerat och dem kom undan med de mesta av pengarna.
Eftersom att Bengt är huvudansvarig för att transport informationen inte ska läckas så är det bara han som har informationen tills transporten ska starta. Därav va det inte så svårt för Chefen att lista ut att det måste vart väl planerat och information har läkts, så Bengt blir inkallad in till jobbet för ett möte angående det som har hänt.
Det leder till att chefen får ta beslutet utav att Bengt inte får vara kvar inom företaget.
Och det är där Bengt bryter ihop totalt, han började dricka och bli mer och mer agressiv emot sina barn samt fru. Frun tröttnar och ser inte längre en framtid mer med Bengt så att hon bestämmer sig för att gå vidare i sitt liv och focusera på barnen samt sig själv.
Där är Bengt helt själv, har ingen familj kvar, inget jobb och han ser inte längre en ljus framtid. Det leder till att han börjar dricka mer, använda sig utav narkotika, och tillslut blir hemlös.
Dem pengarna han får ihop går till Alkohol och narkotika.

Eftersom att Bengt en gång jobbade på banken så viste ganska många vem han var, och han börjar skämmas över att visa sig ute bland folk inom kommunen, därav så drar han vidare och letar efter en ny kommun att KANSKE kunna starta på nytt.
Bengt är dessverre inte dömd för något så han är helt fläkfri i registret.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt focus i RP är att alla ska ha minst lika kul som mig, oavsett vad som händer i scenariot.
Kan bidra med mycket humor RP, då jag gillar att bjuda på mig själv något extra.
Även bjuda in folk som man ser kanske är lite mer utanför och får alla på servern att vara med. Vet att de finns folk som har svårt för sig att ta sin plats för att dom är lite blyga. Men det kommer jag att ändra på inne på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Enligt mig så är det minst lika viktigt att motparten i ett scenario har lika roligt som mig, i slutet av scenariot ska alla vara glada och på det sättet får alla en vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Svar ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat RP totalt i ca 1700 timmar. Så ja, jag har lite erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är en grabb på 23 år snart, älskar humor och bjuda på sig själv. Ganska mogen av mig och älskar det sociala med RPn. Så kan bidra med mycket stora som små scenarion på servern som alla kommer tycka om, det kan jag lova :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka