[Antagen] ado | Chef-jobb ansökan [Taxi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ado

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Gripen Taxi AB

Vad heter du i verkligheten? Aldin

Vad är ditt användarnamn på discord? ado (.afoby)

Ange ditt födelsedatum: 7 Juni 2001

När fick du medlemskap på Unive? 2025-02-02 (tror jag)

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har arbetat som bilchef och mäklarchef på tidigare servers, samt att min ålder att jag är lite äldre än majoriteten på servern som gör att jag kan bidra till bättre rp som chef. Jag arbetar just nu i skrivande stund på Marjas och har ett bil intresse utanför fivem.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag anser att det krävs en del nedlagd tid på servern för att dina arbetare och kunder ska ha roligt, där bland anant jag vill anordna fler events på servern via min chefs roll, det behöver inte vara stora event hela tiden. Men små events som spelarna kommer uppskatta. Jag är väldigt aktiv på servern och anser att det är väldigt viktigt som chef på sin arbetsplats, för det märker jag nu och på andra jobb som jag har arbetat på att cheferna inte engarerar sig alls. Utan de har bara chefs rollen men inte gör något roligt eller viktigt utav det. Men eftersom jag också är kriminell och taxi är känt för att ägas av kriminella så ser jag detta som en möjlighet för en täckemantel för min karaktär och framtida planer på servern.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Det är flertal timmar per dag och där bland annat jag skall fokusera på personalen, events, mål och resultat. Lyssna på kollegorna vad de anser behöver förändras för att det ska bli roligare att lira på servern.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Grattis!

Du har valts ut som chef till Taxin.

Hoppas att du kommer trivas!

Tillbaka