Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Anomiser/
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin
Vad är ditt discord namn? Anomiser#6173
Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas Roosenquist. Jonas var mattelärare tills han märkte att det var tråkigt så han flyttade till unive för att starta på nytt. Jonas har alltid gillat att pilla med bilar sen han var 10 och skulle jättejärna vilja jobba som bilmekaniker eller bärgare. det är drömmen.
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill gärna bli bättre på rp och jag vill bara ha kul och samspela med andra.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill kunna köra rollspel på en högre grad än någonsinn innan.
Hur hittade du Unive? Fick det rekommenderat av en vän.
Vad har du för mål med ditt rollspel? mina mål är att bli bättre på rp. det är även att försöka hjälpa folk i nöd och bara få samspela med andra människor som även tycker rp är roligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Brukade köra på en amerikansk roleplay server där jag bland annat var sheriff och druglord. men slutade för att den jämnt var full och man fick sitta i jättelång kö för att komma in.
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin
Vad är ditt discord namn? Anomiser#6173
Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas Roosenquist. Jonas var mattelärare tills han märkte att det var tråkigt så han flyttade till unive för att starta på nytt. Jonas har alltid gillat att pilla med bilar sen han var 10 och skulle jättejärna vilja jobba som bilmekaniker eller bärgare. det är drömmen.
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill gärna bli bättre på rp och jag vill bara ha kul och samspela med andra.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill kunna köra rollspel på en högre grad än någonsinn innan.
Hur hittade du Unive? Fick det rekommenderat av en vän.
Vad har du för mål med ditt rollspel? mina mål är att bli bättre på rp. det är även att försöka hjälpa folk i nöd och bara få samspela med andra människor som även tycker rp är roligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Brukade köra på en amerikansk roleplay server där jag bland annat var sheriff och druglord. men slutade för att den jämnt var full och man fick sitta i jättelång kö för att komma in.