Nekad Ankan | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9ankan

Icke Medlem
Meddelanden
543
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? Ankan#1337

Ange ditt födelsedatum 3 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Skola mellan 08:00 - 15:00, åker hem, spelar från typ 15:30 - 16:45 tränar mellan 17:00 - 19:00, åker hem käkar sätter mig å spelar till runt 22:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan december 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) tror det är runt mellan 10 - 20 ggr, kan ej kolla just nu. Men det var ett bra tag sen jag var bannad sist.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Den har i uppgift att "städa" på servern det som inte staffs ser. Om det t.ex. är en som lallar på ett ställe där stafs inte är så ofta så kan en sv hjälpa till och banna den personen. V har också perms till att dv:a bilar, på så sätt så kan vi ta bort onödiga bilar som inte ska vara ute, bilar om har risk att förstöra rpn.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill ha mer ansvar, jag vill kunna hjälpa alla staffs så gott så möjligt, jag vet hur svårt det kan vara att va staff, skit mycket att göra då jag har vart mod och helper flertal gånger, just därför känner jag att det behövs mer servervakter som tar ansvar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T.ex. att revva i olika scenarion där det inte ska förekomma revive. Eller att man bara åker runt å kickar folk för att man tycker de är kul. Det är absolut helt oacceptabelt. Eller att man t.ex. revvar sin kompis, han säger att "jag dog utan anledning, revivea mig" då gör man kanske det å det är helt fel, man ska ej revva då, man ska rpa så gott så möjligt tills det inte går mer.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top