Nekad anka flöjtaren | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

anka flöjtaren

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199051084934/

Ditt Hex-ID: 110000141049486

Vad är din discord tagg? gernancars

Vem var det som bannade dig? chickendinner2

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-29 212702.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde bilstöld utan krimroll och icke medlm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick o frpga nån i ooc om man fick köra bilstöld utan krimroll han sa ja för det va vid bilstöld stället och då körde min kompis och sen jag så kom inte bilen upp så gjorde jag /help för att få hjälp då blev jag bannad för det men min vän bklev inte bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel i detta fall men en grab som va rik sa det va okej

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? då skulle jag ha kollat i discord servern om man fåpr först

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer inte göra kriminella saker utan krim roll elller som icke medlem igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Kommer neka då jag anser att du borde gått till support eller liknande och inte litat på någon random snubbe bara för att han var "rik". Bilstöld är olagligt, varför skulle du då få göra det om du inte rpar en olaglig karaktär.

Kommer neka då jag anser att du borde gått till support eller liknande och inte litat på någon random snubbe bara för att han var "rik". Bilstöld är olagligt, varför skulle du då få göra det om du inte rpar en olaglig karaktär.
De va inte han bara de va en Krim pckså de var därför jag trodde han visste

Tillbaka