Accepterad Angel_xoxo | Medlem ansökning [Musab]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Angel_xoxo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Angel (Angelica)

Vad är ditt discord namn? Angel

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 1986

Berätta om din karaktär. - Ella Johansson föddes och växte upp i Hässelby i Stockholms län. Hon kommer från en stabil och traditionell familj med två föräldrar och två äldre bröder. Deras hem var typiskt svensson-svensson, präglat av trygghet och stabilitet. Angels föräldrar arbetade hårt för att ge sina barn en bra uppväxt.

Trots att hon växte upp i en säker miljö har Ella alltid haft en dragning mot kriminaliteten. Hon har aldrig själv varit kriminell, men många av hennes barndomsvänner hamnade i trubbel, och hon har levt nära den världen. Det har gett henne en unik inblick i olika livsstilar och perspektiv.

Ella stora passion är fordon och sporthojar. Hon är en skicklig mekaniker och älskar att plocka isär och sätta ihop sina egna fordon. Hennes garage är ett riktigt paradis för alla motorentusiaster. Att äga och köra en sporthoj ger henne en känsla av frihet och äventyr som hon inte hittar någon annanstans.

Under en period av sitt liv bodde Ella utomlands i 2,5 år. Detta var en livsavgörande erfarenhet som utvidgade hennes vyer och gav henne en djupare förståelse för andra kulturer. Det var under denna tid som hon även fördjupade sitt intresse för motorcyklar och fordon.

Trots Ella kärlek till äventyr och spänning finns det några rädslor som hon kämpar med. Hon är extremt höjdrädd och kan knappt beträda en hög byggnad eller bro utan att få panik. Dessutom är hon rädd för havet och kan inte simma. Denna rädsla för det öppna vattnet hindrar henne från att utforska vattensporter eller äventyr som andra kanske skulle njuta av.

Ella är känd för sin lugna, glada och positiva natur. Hon är en person som alltid försöker sprida glädje omkring sig och trivs bäst i gemenskap med vänner och familj. När det är bråkigt eller konfliktfyllt i hennes närhet blir hon obehaglig till mods och försöker aktivt lösa situationen eller dra sig undan.

Sammanfattningsvis är Ella Johansson en karaktär med en brokig bakgrund, starka intressen och en passion för fordon. Hennes rädslor och svagheter ger henne djup och mänsklighet, medan hennes positiva natur och kärlek till gemenskap gör henne till en uppskattad och välkomnande person i sitt sociala nätverk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag anser att jag tillsammans med min karaktär kan bidra till något lite annorlunda RP, något mer annorlunda än den vanliga lagliga karaktären eller den full blodade kriminella. Ella lever ju i båda världarna men är helt laglig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det för mig betyder att man inte spelar för att vinna scenarion. Ett lyckat scenario är för mig när båda parterna har haft roligt och är nöjda.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? En standard men fortfarande super viktig regel är ju sunt förnuft. Sunt förnuft för mig är att agera med min karaktär så som jag själv hade gjort i en liknande situation. Den regeln tycker jag går hand i hand med FearRP. Att värna om sitt liv och spela sin karaktär därefter.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Oja. Jag har spelat på servrar som FBRP, RSRP och min standard server Goldrush, vilket är en amerikansk server. Nu har jag spelat konstant på Goldrush i 3 år så det ska bli super intressant att komma tillbaka på den svenska 5M marknaden.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Rollspel för mig är ungefär samma som att spela en karaktär i en film eller en serie, fast utan ett skrivet manus. Man är en karaktär som samspelar med andra karaktärer i en pixel värld istället på en bioduk..

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka