Andrewswilliam07
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? Har inte tillgång till den nu men kan skicka senare
Vad är ditt namn i verkligheten? William von Porat
Vad är ditt discord namn? Andrewswilliam07#5460
Vad är ditt födelsedatum? 7 augusti 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Gustavsson. Gustavsson växte upp bland brandmän, redan från dag ett så hängde han med brandman som hans pappa Gustaf levde. Hans mor Helena dog när han var tjugo år gammal tack vare en olycka när dom var ute och körde bil. När Helena råkade ut för sin olyka blev Olof mycket ledsen och bästemde sig att han skulle bli brandman och rädda folk som råkade ut för bilolykor. Enda sen den dagen har Torbjörn levt med sin pappa som var ytterst känd bland alla brandmän i staden. En dag så skulle hans pappa leverera mat till brandstationen då han också var med i en olyka men med hjälpen av brandmännen klarade han sig. Gustavsson låg hemma och grinade under flera månader efter pga att han trodde att det var han som skulle åka ut för nästa olyka. Men det hände aldrig så han var mycket lycklig. Nu är han 50 år och lever ett bra liv med bra ekonomi samt två barn och en fru. Han bor i ett stort hus som han har bott i snart i 15 år. Han älskar sitt yrke och kommer att jobba tills han dör. Han kommer att vilja bli så bra så möjligt.
Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad för att jag vill bli en del av servern. Samt så vill jag bli brandman och för att kunna bli brandman så måste jag ha whitelist. Jag kommer också vilja fortsätta i brandmans karriären och klättra så långt jag kan samt att jag kommer vara så realistisk som jag kan för att alla på serven kommer kunna ha en bra träff inne på serven.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att Unive har mycket folk i sig många som arbetar inom polisen för att göra allas experience av servern mycket bättre. Så då när jag blir brandman så blir alla larm mycket roligare. Samt är reglerna hårda så att alla rp:ar bra, det tycker jag är mycket bra och det är därför jag just söker till denna serven
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive då jag letade efter en server att köra på och sedan såg jag Unive när den hade typ 200 spelare å jag blev direkt intereserad. Samt så spelade jag en gång för länge sedan då den hette Multistaden men då var jag inte lika intereserad för att mina kompisar ville spela på en annan server fast här är mina kompisar nu och det är den servern vi alla spelar på nu för tiden
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rp:ande är att bli brandman för att det känns bara som en rolig sak att vara. Samt är mitt mål att rp:a så verkligt som möjligt för att få så bra upplevelse av FiveM som möjligt. Jag komemr också vilja bli bättre så man nästan tro att det är irl.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på Unive till 100% klart att jag går in och kollar på vissa servrar på twitch lite nu o då bara för att jag kan och tycker det är roligt, då jag också utveklar mig. Men Unive är den servern jag spelar hela tiden.
Vad är ditt namn i verkligheten? William von Porat
Vad är ditt discord namn? Andrewswilliam07#5460
Vad är ditt födelsedatum? 7 augusti 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Gustavsson. Gustavsson växte upp bland brandmän, redan från dag ett så hängde han med brandman som hans pappa Gustaf levde. Hans mor Helena dog när han var tjugo år gammal tack vare en olycka när dom var ute och körde bil. När Helena råkade ut för sin olyka blev Olof mycket ledsen och bästemde sig att han skulle bli brandman och rädda folk som råkade ut för bilolykor. Enda sen den dagen har Torbjörn levt med sin pappa som var ytterst känd bland alla brandmän i staden. En dag så skulle hans pappa leverera mat till brandstationen då han också var med i en olyka men med hjälpen av brandmännen klarade han sig. Gustavsson låg hemma och grinade under flera månader efter pga att han trodde att det var han som skulle åka ut för nästa olyka. Men det hände aldrig så han var mycket lycklig. Nu är han 50 år och lever ett bra liv med bra ekonomi samt två barn och en fru. Han bor i ett stort hus som han har bott i snart i 15 år. Han älskar sitt yrke och kommer att jobba tills han dör. Han kommer att vilja bli så bra så möjligt.
Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad för att jag vill bli en del av servern. Samt så vill jag bli brandman och för att kunna bli brandman så måste jag ha whitelist. Jag kommer också vilja fortsätta i brandmans karriären och klättra så långt jag kan samt att jag kommer vara så realistisk som jag kan för att alla på serven kommer kunna ha en bra träff inne på serven.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att Unive har mycket folk i sig många som arbetar inom polisen för att göra allas experience av servern mycket bättre. Så då när jag blir brandman så blir alla larm mycket roligare. Samt är reglerna hårda så att alla rp:ar bra, det tycker jag är mycket bra och det är därför jag just söker till denna serven
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive då jag letade efter en server att köra på och sedan såg jag Unive när den hade typ 200 spelare å jag blev direkt intereserad. Samt så spelade jag en gång för länge sedan då den hette Multistaden men då var jag inte lika intereserad för att mina kompisar ville spela på en annan server fast här är mina kompisar nu och det är den servern vi alla spelar på nu för tiden
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rp:ande är att bli brandman för att det känns bara som en rolig sak att vara. Samt är mitt mål att rp:a så verkligt som möjligt för att få så bra upplevelse av FiveM som möjligt. Jag komemr också vilja bli bättre så man nästan tro att det är irl.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på Unive till 100% klart att jag går in och kollar på vissa servrar på twitch lite nu o då bara för att jag kan och tycker det är roligt, då jag också utveklar mig. Men Unive är den servern jag spelar hela tiden.