Nekad AndiFisk | Ansökan till Servervakt [-SBstyle-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AndiFisk

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Andy

Vad heter du på discord? brydiginte. ( mitt faktiska discord namn )

Ange ditt födelsedatum 12 Januari 1998

Beskriv din dagliga aktivitet. Spelar på unive väldigt ofta eller så är jag på jobbet.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 5-6 månader, är inte riktigt säker.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 7 Gånger totalt, Det finns ingen bifogningsfil här så jag lägger den i en kommentar precis under denna söknad, vill tillägga att dom första tre bansen var i början av min Five M Karriär, har bara spelat på Unive och lärt mig allt härifrån ifrån eran sköna staff och community.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att passa på servern helt enkelt, att hålla koll så att spelare följer reglerna och håller sig till en bra och stabil RP.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag spenderar ganska mycket tid på Unive, och har under tiden lärt mig alla regler utantill då är väldigt likt hur man beter sig i vanliga livet? Med det sagt så kan jag se till att folk beter sig och inte bara jiddrar runt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är väl ifall man ressar sig sj/andra i scenarion, bannar/kickar folk mitt i scenarion, eller bara abusar.

Nekad, utveckla hela din ansökan och skriv mer utförligt så att vi förstår varför just du ska bli SV. Välkommen att ansöka igen om 1 vecka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka