Nekad Anderlarong | Chef-jobb ansökan [Lucas!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? till Auto

Vad heter du IRL? Rasmus

Vad heter du på discord? Farmingsimnerd#3765.

Hur gammal är du? 13 år 22in game

Hur länge har du spelat på Unive? som medlem över 12 månader på min andra dc

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill gärna bli chef över autoexperten. 1: Jag är mogen för jobbet och jag kan tåla mycket stress då jag har varit securitas högtupp. 2: Jag kan mycket om jobbet och mer för jag tänker skaffa folk som kan ta kritik och mer. 3: Jag kan göra mycket aktivitet och mer så att när någon är inaktiv för länge så kommer den få sparken. 4: Jag kommer anställd många Personal ansvariga och 1 biträdande chef. 5: Övriga saker. Jag kommer att vara aktiv super länge jag kommer att kunna jobba mycket och starta upp företaget. Jag kommer försöka mitt bästa och hoppas att det lyckas. Jag ska försöka så bra som möjligt att anställda folk. jag kommer ha en mogen biträdande chef och mogna personer som kan hantera jobbet bra. 6:Nu till varför jag är bra på jobbet. Jag kan mycket om teknik och sånt. Jag kan mycket om hur man behandlar kunder. Jag kommer kunna mycket om hur man hanterar personal på detta jobb. 7: Hur jag kommer passa som chef. Jag kommer vara aktiv hela dagarna och jag kommer att anställa rätt mängd och jag kommer ha många samarbeten.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som räddningtjänst chef saras chef och som polis och som sjukvårdare. och som marja bitr

Hur ofta kommer du vara inne? mer än 4 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka