Nekad An1ss | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

An1ss

Icke Medlem
Meddelanden
255
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Aniss

Vad heter du på discord? An1ss

Vad är ditt Hex:ID 11000013d9cdb4b

Ange ditt födelsedatum 4 September 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar spela här varje dag och jag är inne ofta. Jag brukar vara med kompisar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? har vart medlem sen 2020. men har tagit pauser

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Hur ska jag bifoga, finns ingen knapp. Men har blivit bannad 20 ggr

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att inte agera som staff under bara underlätta, man ska heller inte söka efter problem utan ifall du bevittnar ett reglebrott så kickar men den ifall det är så pass grovt så tar man det med staffs. Men sen ska man inte använda sv commands till din fördel eller försöka underlätta utan man ska fortfarande rpa som vanligt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt så att jag kan hjälpa till och förbättra rpn på servern. eftersom jag spelat på servern i säkert mer än 2 år och jag har vart staff innan. Jag vill driva servern framåt. också att man som sv har en viktig roll att hålla och hålla koll på folk. Man kan ta åtgärder mot folk som gör fel. Jag tycker jag ska bli det eftersom jag har varit sv innan och staff innan vilket gör att jag har mycket erfarenhet.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan vara av olika saker att man ressar utan klipp eller felaktigt eller att man inte väljer att banna någon för att man känner dem. Det kan vara så att man väljer att ressa någon person mitt i scenario eller sig själv för din fördel. Man kan inte heller ressa sig själv bara för att man inte vill rpa sig fram. Man kan inte ressa eller banna utan klipp. Det kan också ses som en viss grad av korruption.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka