Nekad Amyar | Medlem ansökning(akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Amyar

Icke Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
39
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199132606640/

Vad är ditt namn i verkligheten? Amyar

Vad är ditt discord namn? ww.#9999

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Amyar Pirota kommer från en stad som heter Linköping. Amyar har 2 syskon och sin pappa för hans mamma lämna honom som barn. Min karaktär är en väldigt glad person som gillar bilar och fest. På fritiden kör han fotboll med farsan och syskonen. Min karaktärs bakrund. Amyar har åkt in flertals gånger för mord misshandel och massa annat det gör han till en rolig karaktär med bra scenarion.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har spenderat över 1000 timmar på unive samt har jag bra rp och så anledningen till att jag inte är medlem nu är för att jag gjorde ett litet misstag. Samt har jag hög rp gör bra scenarion bidrar till förendringar och satsar högt upp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat på unive i snart 1 år och anledningen är för att mitt hjärta går till unive.

Hur hittade du Unive? Jag hittade multistaden då för det var va de hette då och det va igenom min bror :)

Vad har du för mål med ditt rollspel? göra bra scenarion ha roligt och utveckla min rp . Samt kanske komma nån vart med min rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bara göra bra scenarion och kunna rpa som irl

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nope men jag är för aktiv på unive spelar unive runt 10 timmar om dan

Senast ändrad:
Tillbaka