Inaktuell Amyar | Ban Överklagan [ Gaywi ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amyar

Icke Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
39
Länk till din steam profil: vet ej hur jag ska hitta

Ditt Hex-ID: steam:110000145e080b0

Vad är din discord tagg? Amyar#6666

Vem var det som bannade dig? LKN

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-06 233719.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ska jag va ärlig jag gjorde fel och jag ber om ursäkt för det o de kommer aldrig hända igen såklart. dom banna mig för jag gjorde fel. Men staffsen va duktiga och kunde förstå mitt perspektiv och hur jag reagerade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Nåra grabbar körde in i vårt gänghus och riktade på mig och jag hoppade inte in i bilen utan spelade på tiden för jag visste mina grabbar var på taket sen hoppa en ner och disstraherade dom medans jag gick bakom dom och sköt dom. Det va stressigt och jag kände mig stressad o ville inte bli kidnappad på mitt område. Mer detaljerat: Jag och mina allianseer + gänget var på vårat tak då folk åkte förbi och sköt vi såg en audi rs6 sedan som åkte förbi många gånger och även försökte kidnappa en av våra andra medlemmar. Då åkte dom in jag ska rikta från taken ska ner och snacka då gick jag ner o snackade dom ba säljer du glock jag ba aa dom ba hoppa in i bilen vi riktar jag försökte driva på tiden genom att leka lite lallig vilket va fel osen hoppa min kompis ner snacka med dom tog upp händerna då gick jag bakom och sköt ner dom vilket va jätte fel och jag själv nu i efter han ångrar det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den va ganska korrekt då jag gjorde fel och fick äta den men nu gör jag en överklagan för att berätta eller skriva att jag ångrar mig och kommer ta åt mig fick även indragen krim så ska nu testa på ett nytt arbetsområde inom rpn.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Limpis toggleid abuse /m han ig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja hade kunnat hoppat in i bilen och värnat om mitt liv sedan spelat scenariot, Det skulle va roligt för både parterna för jag hade värnat kanske fått leva sen kanske man gör en comeback o de blir roliga scenarion

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte fear rpa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka