Inaktuell AmosAbdisson | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Am22

Icke Medlem
Meddelanden
444
Reaction score
38
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/AnomalyJRRage

Ditt Hex-ID: 11000011859fd5f

Vad är din discord tagg? Amos#6666

Vem var det som bannade dig? Ingame retarden, på dc vet jag inte riktigt.

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd anledning: blacklist, support på annan server // retarden (något I den stilen)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs bannad mig för jag vart support på annan server, jag förstår till 100% att jag blev bannad. Jag sa till support en lång historia om allt o support sa det var okej men antar att support inte vidtog det och då förstår jag att jag blivit bannad:) mer detalierst, så öppnade min kompis en server som han behövde hjälp o få igång , jag ville såklart inte vara elak så jag sa att jag kunde hjälpa, jag förstod att det var emot reglerna så därför valde jag o sätta mig i support, där berättade jag att han hade öppnat en server och att jag skulle hjälpa till etc, sedan så pratade vi o jag sa att jag "säger upp" mig för att inte bli bannad, iprencip så bestämde vi att jag skulle lixom förlora mina roller mm för att jag inte ville bli bannad och kunna hjälpa till. Jag märkte nån dag senare att inte mina roller mm var borta men tänkte inte jätte mycket på det, ca 3 dagar efter det så blev jag bannad o retarden hade skrivit blacklistad. Jag trodde att det var helt omöjligt stt komma tillbaka men nu efter en månad har jag IRL pratat med min kompis som är support på unive, han berättade att det inte är omöjligt mm så jag bestämde mig att jag försöker komma tillbaka hit. Hoppas ni ger mig en chans. Kan även medge vilket e kanske lite uppenbart, att jag e så villig att byta till unive igen, även fasst jag lagt ner ca 1 månad i andra servern. Så jag vill verkligen tillbaka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Såhär ligger det till, för ca 1 månad sen bad min kompis om hjälp med hans server, jag ville inte vara taskig så jag valde att hjälpa han, jag visste såklart detta var fel genom reglerna på er server. Så jag valde att gå till support, när jag satt i support berätta jag att jag ska hjälpa en kompis o jag vill ej bli bannad så jag sa lixom up mig för att inte bli bannad, supporten tog inte bort mins roller eller något och så sedan blev jag bannad o blacklistad av retarden, jag tänkte inte så mycket på det då jag trodde de vs omöjligt för mig o komma tillbaka. Jag har jobbat mig upp som admin, MEN är redo att lämna hela servern ifall jag skulle kunna få en chans att komma tillbaka. Efter som jag har sagt till support allt jag skulle hjälpa han mm o de sa de va okej. Men jag vill tillbaka o tänker höra med er ifall det är lönt att jag försöker, ifall jag nu får komma tillbaka vet jag själv klart att jag måste sluta helt å andra servern men det är helt okej :) hoppas jag kan få en chans. Kan meddela jag hsr hög RP o stor vilja att angagera mig inom servern och annat :)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde såklart fel att hjälpa på annan server, även om jag sa till support o de sa det var okej o allt så borde jag själv förstått att det var fel även om jag sa till :/
Detta ska inte ske igen utan väljer hellre att tänka på mig själv istället för hjälpa vänner då detta inte är lixom livsviktigt. Jag kan medge att under ca 3,5 månaderna jag var här innan jag hjälpte en vän så var detta min vardag. Jag la ner skit mycket tid på servern. Deta säger jag endast för att ni kanske kan förstå hur mycket det egentligen betyder för mig. Är villig att hjälpa till mycket. Angegera mig och ett plus e kanske att jag har bra RP nivå. Tycker jag samt folk jag spelat med även staffs här på unive har berömt mig av min RP som jag verkligen engagerar mig i. Jag förstår att han bannat mig, jag gjorde fel, tror tyvärr inte han vet att ajg pratade med support om det innan. men hoppas ni kan lita på mig att jag värkligen pratat med support innan jag gjorde allt. minns inte helt vilken support det var, men det var i samband som jag gav iväg min boss roll i bandidos till abdi, och då berättade jag varför även :)

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, riktiga bans ( inte felaktiga) ca 2-3 gånger vad jag minns, jag var ny till RP då men har lärt mig efter dom båda. jag minns bara 1 och det var OOc då jag sa gudarna till staffs. Vilket jag inte visste va fel eftersom jag var ny och många gjorde det. men har lärt mig efter allt jag gjort och det kommer inte hända igen kan jag LOVA.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat säga nej till min vän, för och inte svika servern, vilket jag ångrar att jag inte gjort. Jag lovar att lämna hela servern ifall jag får en sista chans. jag vet detta är inget att skylla på. men föllde mycket med till anndra servern o hjälpte till PGA att inte vara taskig, och andra vänner gjorde det o faller lätt för grupptryck. men jag kunnde gjort annorlunda o säga nej, stå upp för mig sj och itne svika servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA jag har lärt mig mycket, då jag ångrar det skit mycket, har lärt mig att våga stå emot grupptryck samt att göra det som jag gillar och inte de mina vänner gör. jag lämanr allt på den anndra servern. och kommer bevisa det ifall jagg får en chans.

Har du läst våra regler? Ja

Jag hoppas ni kan ge mig en chans o låta mig bevisa att jag värkligen vill tillbaka, fattar jag kommer få börja om utan roller mm, men det gör inget för mig. Jag vill bara bevisa att jag ångrar det, kanske får en till chans. och förstå mitt mistag gör jag värkligen.

MVH // Amos

Kan meddela att jag lämnat hela sweden city o lämna deras DC. Hoppas jag kan få en chans:)

Tillbaka