Nekad AmoDree | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AmoDree

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? abdi

Vad är ditt discord namn? ofx0953_99115

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 1998

Berätta om din karaktär. AmoDree växte upp i en fattig miljö, där ekonomiska svårigheter kastade sin skugga över varje aspekt av hans liv. Hans föräldrar, tyvärr, hade gått bort när han var ung, vilket lämnade honom som familjens överhuvud. Med tre yngre syskon att ta hand om kände AmoDree ett stort ansvar att försörja dem och se till att de hade en framtid.

En dag ändrades hans liv för alltid när han fick ett oväntat erbjudande. En bekant i den lokala kriminella världen erbjöd honom att köra en bil för en generös ersättning. AmoDree, drivet av önskan att skapa en bättre framtid för sina syskon, accepterade erbjudandet utan att veta om bilens farliga last.

När han satte sig bakom ratten förstod AmoDree inte att han just hade stigit in i en värld fylld av faror och intriger. Bilens passagerare visade sig vara medlemmar av en kriminell organisation, och AmoDree befann sig plötsligt mitt i en kriminell verklighet som var främmande för honom. Hans ovetenhet om bilens innehåll och passagerarnas aktiviteter kom snart att sätta honom i komprometterande situationer och utsätta honom för faror som han aldrig kunde ha föreställt sig.

AmoDree blev en del av den kriminella världen för att försörja sina syskon. Han kände sig fast mellan två världar - den oskyldiga plikten att ta hand om sin familj och det farliga nätet av kriminalitet han hade blivit en del av. Samtidigt som han bar på bördan av sitt ansvar kämpade AmoDree för att skydda sina syskon från sanningen om hans dubbelliv och för att hålla dem säkra från de faror som lurade runt varje hörn.

AmoDrees resa är en komplex och utmanande resa, där kampen för överlevnad och kärleken till familjen driver honom att navigera genom en skuggig värld av osäkerhet och fara.

AmoDree är snäll och lojal men han kan vara väldigt dominant och gör vad han vill när han vill.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till hög RP och bättre secanrios som gör RP nivån högre och roligare. Jag har väldigt utvecklande förståelse när det väll gäller ooc och IG. Mina mål är att göra RPn i spelet roligare plus seriös rp som leder till bättre rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att inte bara du ska ha det gött i spelet din motpartner ska också ha det gött. tillexempel om en bil kör på dig ska du inte fortsätta köra du ska stanna bilen och ha ett riktigt scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? CopBait=När du vill att polisen ska jaga dig tillexempel gör mer än 60 km/h när det är en 40 väg. RDM(Random Deathmatch) när du slår någon utan en anledning, tillexempel någon råka slå mig istället att prata med pesonen så väljer man att slå den personen.VDM (Vehicel Deathmatch) innebär att du använder ett fordon som vapen och försöker döda den personen du kör på.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag spela denna servern innan. Jag hade runt 1500 timmar men så startade jag om min data och allt försvann.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill starta om och börja på nytt i denna serven och testa mina förmågor.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Nekad. Inte tagit sin intervju i tid.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka