Nekad Amo_Grillen | Medlem ansökning [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KLYX

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? William Svärd

Vad är ditt discord namn? Amo_Grillen

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kurre Muti, och jag jobbar för tillfället på DHL. Som liten var Kurres föräldrar aldrig riktigt närvarande till honom då dom båda var alkoholister. Kurre bodde på ett familjehem i många år tills han hade fyllt 19 år. Då började han jobba som sagt på DHL och köpte en lägenhet. Kurre är en väldigt snäll person och har några vänner han står väldigt nära. Han gör aldrig några dumheter och tycker att alla lagar och regler ska följas

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat RP förut och bidra med en bättre RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna och jag har förstått dom. Exempel på regel. Bidragande: Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat rollspel innan och vet hur jag ska vara och bete mig

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Endast en ansökan per 24h, samt utveckla dina svar

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka